HTML

Kuckó Gyermekjóléti és Családsegitő Szolgálat

Kuckó Gyermekjóléti és Családsegitő Szolgálat hírei ,program aktualitása.

Friss topikok

Linkblog

Örömautózáson vettünk részt a Hungaroringen

2011.06.03. 11:39 :: Kuckó

Idén is megrendezésre került a Örömautózás elnevezésű rendezvény, melyet négy éve lelkes autósportbarátok kezdeményeztek a gyógyíthatatlan betegségben elhunyt fiatal miskolci rallyrajongó Kléri Ádám emlékére. A rendezvényt beteg gyermekek számára hozták létre, melyet orvosaik „élményterápiaként” nagyon támogatnak, a kicsik pedig legalább egy napra elfeledhetik gondjukat, életre szóló élményeket szerezhetnek a versenyzők mellett. A rendezvény helyszíne a hazai autósport egyik fellegvára az F1-es Magyar Nagydíjnak is otthont adó Hungaroring. Az Örömautózás lehetőségére Pehely Balázs hívta fel a figyelmünket, és tájékoztatott a menetéről.

A Támogató Szolgálat kapcsolatban van sérült gyermekekkel, naponta szállítjuk őket  óvodába, iskolába. A gyerekek örültek, hogy ellátogathatnak a F1 helyszínére. A várakozás izgalmában sajnos többen lebetegedtek, ezért vasárnap 3 gyermek és három kísérő indult Mogyoródra. Az időjárás nem kedvezett nekünk, hűvös volt, itthon az eső is esett, de a pályát szerencsére elkerülte. Kedvesen fogadtak bennünket, a gyermekeket regisztrálták, kaptak egy kártyát a nyakukba, azzal vehették igénybe az ellátásokat (üdítő, pizza, sütemény, lego ajándékcsomag). 11 órakor kezdődött az autózás, ekkor lehetett beülni a rallyautókba, és kezdhették meg a körözést a gyerekek a versenyautók jobboldali ülésében. Nagy élmény volt a gyerekeknek, hogy Vettel, Hamilton, Alonso és a többi nagy autóversenyző nyomdokain körözhetnek a hazai versenyzők mellett.

Kuckó Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat

Szabadidős foglalkozások:

2011.06.03. 11:22 :: Kuckó

Kedves Gyerekek!

Az elkövetkezendő időszak a pünkösdre való készülődés jegyében telik.

Továbbra is kéthetente csütörtökönként 15.00-tól 17-óráig várunk szeretettel benneteket, hogy együtt készíthessünk meglepetéseket, amelyet aztán odaajándékozhattok szüleiteknek, testvéreiteknek.

Időpontjaink a következőek:

Június 2.        Séta a Duna partra

Június 16.     Sportvetélkedő, ügyességi versenyek

Június 30.    Ablakdísz készítése

Szólj hozzá!

Gyermekvédelmi tanácskozás Lábatlanon 2011.

2011.06.03. 11:21 :: Kuckó

Gyermekvédelmi tanácskozás Lábatlanon

2011.03.24.

Lábatlanon évente a gyermekvédelmi törvény szabályozása szerint szükséges felülvizsgálni az adott településen a gyermekjóléti szolgáltatásokat, gyermekek veszélyezettségének formáit, a gyermekvédelmi jelzőrendszer működését.

Ez történt idén március 24.-én is, amikor a gyámügyi főtanácsos, a gyámhivatali ügyintéző, a pártfogó felügyelő, a rendőrőrs parancsnoka, a város körzeti megbízottja, az iskolák és az óvodák képviselői részt vettek ezen a tanácskozáson.

Azt tapasztaltuk, hogy az általunk meghívottak közül viszonylag nagy létszámban jelentek meg.

Áttekintettük a település gyermekvédelmi rendszerének működését.

A visszajelzések alapján jelzőrendszer működése jónak bizonyul, viszont lennének még olyan közös teendők, melyek az együttműködést még hatékonyabbá teszi.

Reméljük sikerül közösen, olyan programokat, figyelemfelhívásokat elindítani és megelőzésre épülő rendezvényeket szervezni, amelyek a családok mindennapjait megkönnyíti.

A tervezett programok erősítik a családok összetartását és alternatívákat kínálnak a problémák megoldásában.

Tudjuk, ezek nagy kihívások, nagy tervek, de talán együtt közösen összefogva sikerülhet megvalósítani őket.

Kuckó Nyár 2010.

2010.09.15. 15:55 :: Kuckó

Gyermekprogramok:

A nyár - a szabadság, a szórakozás, a nyaralás időszaka. Így vannak ezzel a gyermekek és fiatalok is. Nem kell iskolába járni, nem kell tanulni! A családok és gyermekek, fiatalok nagy része nem jut el nyaralni, kikapcsolódni. Gyermekjóléti szolgálatunk, idén nyáron is számos programmal készült a gyermekek és fiatalok részére. Kicsik és nagyok egyaránt megtalálhatják a számukra érdekes elfoglaltságot.

Kéthetente a kisebb lurkókat várja a Játszó- Kuckó. Igyekszünk kreatív programokkal lekötni az ide látogató gyerekeket. Üveget festünk, szabadtéri játékokat játszunk, csipeszbábokat és zsenília figurákat készítünk, de társasozni, barkóbázni vagy akár más ügyességi játékokra is vevők vagyunk a gyermekek ötletei alapján. „A mesefilm nézés pattogatott kukoricával” fantasztikus retro hangulatot teremtett a régi mozizás emlékére.

Több alkalommal részt vettünk városi és kistérségi rendezvényeken. Sport Gála Esztergomban, Családi Sportnap Nyergesújfalun, Városi Gyermeknap Lábatlanon. Az élelmiszerbank Egyesület pályázati kiírására pályázva sok – sok görög joghurtot, édességet tudtunk adni a gyermeknapon résztvevő gyermekeknek.

2010. június. 17.-től kéthetente a 15-17 éves korosztály számára szabad képzőművészeti foglalkozásunkat szerveztünk az Egészséges Élet Egészséges Lélek Alapítvány pszichológusaival, amely segíti a fiatalokat önismeretük és személyiségük fejlődésében. A csoportfoglalkozások nyitottak, szívesen várjuk az érdeklődő fiatalokat.

Július. 20.-án 14 kamasz korú fiatallal indulunk négy napra, a Búbánatvölgy Vadregény Panzióba táborozni.

A gyerkőcök Süttő, Lábatlan, Nyergesújfalu és Bajót településekről érkeznek.

Az általunk szervezett foglalkozások egyszerre lesznek szórakoztatóak, érdekesek és hasznosak. A táborozást merész programok tarkítják. Ellátogatunk az esztergomi élményfürdőbe, Duna- Múzeumba majd részt veszünk egy sétahajókázáson is. Nem lesz hiány a kajában sem, hisz főző tudományunkat közös bográcsozásban mérjük össze.

Egy egész napot kitöltő drog prevenciós, foglalkozás után reméljük sok hasznos ismeretekkel térnek haza a fiatalok.

Augusztus. 9.-én ismételten 1 hetes tábort szerveztünk Miskolctapolcára, amely már szinte hagyománnyá vált az évek során. Ebben az évben fogyatékkal élő gyermekek, szüleik és testvéreik tölthetik el ezt az egy hetet Miskolctapolcán az Esztergom-Budapesti Főegyházmegye Szent Erzsébet Karitász Központjának támogatásával (szállás és utazás).  A nyaralás alatt a programok szervezésénél figyelembe vettük a gyermekek speciális szükségleteit és azt, hogy a családok többségének még sohasem volt lehetősége nyaralni. A programok között a barlangfürdő, vadasparki séta, a Diósgyőri Vár megtekintése és Lillafüredi városnézés a kisvasútról.

Programjaink költségeit különböző forrásokból biztosítjuk.

A Forest-Papír KFT, magánszemély támogatása, Nyergesújfalu Város Képviselőinak támogatása, és a társulásban résztvevő önkormányzatok támogatásai (Süttő, Bajót)

Sérült gyermekek nyaraltatása

2010.09.15. 15:53 :: Kuckó

Sérült gyermekek üdültetése Miskolctapolcán

Az idei évben a Lábatlani KUCKÓ Gyermekjóléti -és Családsegítő Szolgálat Miskolctapolcára szervezett üdülést 8 különböző fogyatékkal élő kisgyermeknek és családjának 2010. augusztus 9-16-ig.

A szállást és az utazást  a Karitasz biztosította számunkra. Szállásunk a Miskolctapolcai Szent József  Otthon igényesen berendezett épületében volt .

Az üdülés további költségeire Bodrogai Ferenctől ,a Forest-Papír Kft Ügyvezetőjétől kaptunk anyagi támogatást, amit ezúttal is mégegyszer köszönünk!

Minden napra más-más programmal készültünk. Délelőttönkét és lefekvés előtt sosem maradt el a közös rajzolás, célbadobás, kisautózás és labdázás. A gyerekek nagyon örültek az új,  és speciális készségfejlesztő játékoknak, amiket kimondottan erre az alkalomra vásároltunk.

A meleg ebédünk Miskolcról érkezett minden délben  , viszont a reggeliket és a vacsorákat közösen készítettük, éppen úgy mint egy nagy CSALÁD!!!

A gyermekek többsége még soha nem volt nyaralni, ezért igyekeztünk minél színesebb programokkal gazdagítani élményeiket.

Szólj hozzá!

Kamasz tábor Búbánatban 2010.

2010.09.14. 09:47 :: Kuckó

Kamasz tábor Búbánatban!

Az elmúlt évekhez hasonlóan, a Kuckó Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat 2010. július. 19 – és 23.-a között, az Esztergom – Búbánatvölgy Vadregény Panziójában táboroztatott 14 kamasz korú gyermeket.  A nyaralás költségeit Esztergom Város Önkormányzata és a Vadregény Panzió által kiírt pályázat megnyerésével tudtuk csökkenteni. A pályázat a szállás és a reggeli költségeit fedezte, valamint további helyi kedvezményben ( belépő jegyek a Vízügyi Múzeumba) is részesülhettünk. A négy település Lábatlan, Süttő, Nyergesújfalu és Bajót önkormányzatai is hozzájárultak a költségeinkhez. Szabadidős és szakmai programjainkat a Forest– Papír KFT és Nyergesújfalu Város Képviselői, a képviselői alapjukból támogatják. A kapott hozzájárulásokból pedig tartalmas és izgalmas programokat tudtunk szervezni a gyerekeknek.  Programjaink a táborozás alatt, sétahajózás a Dunán, a tábor helyszínén egész napos drog prevenciós program a kamaszok számára, az Egészséges Lélek, Egészséges Élet Alapítvány szakembereivel. Ellátogattunk az esztergomi élményfürdőbe és az esztergomi Duna Múzeumba. Közös lecsófőzés bográcsban esténként pedig szalonnasütés volt a sláger kaja.

Így számolt be egy táborozó!

„ Nagyon Jól éreztem magam. Az első nap hajókázni mentünk, és mindent megnéztünk Esztergomban. Este tábortüzet raktunk és szalonnát sütöttünk. Második nap Drog prevenciós előadáson vettünk részt, ahol filmet néztünk, játszottunk, beszélgettünk. A harmadik nap volt a legjobb, mert strandra mentünk, nekem ez tetszett a legjobban. A strand után elmentük egy étterembe vacsorázni, utána sétáltunk. Az utolsó nap a Vízügyi Múzeumban voltunk és fagyiztunk is. „

Köszönjük mindenkinek!

Szólj hozzá!

Ön is segíthet másoknak...

2010.09.14. 09:46 :: Kuckó

Ha otthonában feleslegessé vált ruhái, cipői vannak, kérjük juttassa el intézményünkbe, hogy továbbíthassuk a rászoruló családoknak!

Köszönjük.

Címünk: Lábatlan, Zalka Máté ltp. 5.

Telefonos elérhetőségünk: 33/461-091

Szólj hozzá!

Játszó-Kuckó júniusi és júliusi programjai:

2010.06.16. 12:22 :: Kuckó

Kedves Gyerekek!

Nagy szeretettel és színes programokkal vár benneteket kéthetente csütörtökönként 15.30-17 óráig a megújult

Játszó Kuckó!

Júniusi időpontjaink:

Június 3.

Június 17.            Program: dióhéj állatkák készítése

Júliusi időpontjaink alkalmával üvegfestés lesz a programunk, ezért megkérünk benneteket, hogy hozzatok otthonról üvegpoharakat vagy befőttesüvegeket

Július 1.

Július 15.

Július 29.

A helyszín változatlanul a

Kuckó Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat

(Lábatlan, Zalka Máté ltp. 5.)

Elérhetőségeink:         33/461-091

30/694-62-70

További információt a www.kucko.blog.hu címen találod meg!

Szólj hozzá!

Szabadidős program a nyergesi irodába

2010.02.22. 12:06 :: Kuckó

Szabadidős program a Kuckó Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálaton

Szeretettel várunk minden érdeklődő fiatal lányt, aki szeret sminkelni, és tudását megosztaná mással.
Időpont: 2010.március 11-én (csütörtökön) 14 – 16 óráig

Helyszín: Nyergesújfalu Óvoda u.3.

A Kuckó Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat pályázati felhívása

2010.02.22. 12:04 :: Kuckó

Szolgálatunk átlagjavító pályázatot hirdet, melynek célja a gyermekek ösztönzése a jobb tanulmányi eredmények elérésére. Az első három legmagasabb átlagot javító gyermek ajándékban részesül, az 1. helyezett: 10.000Ft, 2. helyezett: 7.500Ft, 3. helyezett 5.000Ft értékben.

Feltételek:

• Életkor: 10- 18 éves korig ( 5. osztálytól- 12. osztályig)
  • Nyergesújfalui lakos (bejelentett lakcímmel vagy tartózkodási hellyel rendelkezők)

Szükséges dokumentumok:

• 2009-2010 tanév félévi bizonyítványa
  • Szülő- gondviselő beleegyező nyilatkozata

Pályázat benyújtásának határideje: 2010.május 1.

A pályázat benyújtható : Kuckó Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat irodájában

2536 Nyergesújfalu Óvoda u. 3.szám alatt.

Hétfőtől- szerdáig :8-16 óráig

Pénteken :8-13 óráig

Bővebb felvilágosítás a 06/20- 481- 4935 vagy a 06/30-694-6271 telefonszámon kérhető.

„Szívesség bank”

2010.01.18. 13:12 :: Kuckó

Szívesen várjuk a Szolgálatunkhoz (Lábatlan, Zalka M.ltp 5.) a már nem használt gyermekruhákat, cipőket és játékokat, amit keddenként délután osztunk szét a „szívesség bankunkban” a rászoruló családok között.

Kuckó karácsony 2009

2010.01.18. 10:57 :: Kuckó

Kuckó-karácsony:

2009.december 17.-én délután megtartottuk hagyományos Kuckó-karácsonyunkat a szolgálat irodájában. A résztvevő gyermekek között nagyobbak és kisebbek egyaránt megmutatták ének és szavaló tehetségüket. Akik bátrabbak voltak, azok hamarabb választhattak a szebbnél szebb és jobbnál jobb ajándékokból a feldíszített karácsonyi fa alól. A szereplés és az ajándékozás után a meghitt pillanatokban üdítőt és teasüteményeket fogyaszthattak a gyermekes családok.

Köszönetet szeretnénk mondani a Hölgyek Lábatlanért Egyesület tagjainak az áldozatos segítségükért és felajánlásukért.

Megszaporodott iskolai hiányzások

2009.10.15. 14:43 :: Kuckó

Az elmúlt időszakban egyre gyakrabban kap Szolgálatunk értesítést,jelzéseket gyermekek iskolai hiányzásairól.Ebbe beleérthetjük a sok-sok igazolatlan hiányzásokat is.A gond,akkor van igazán,ha már oly nagy mennyiségü hiányzást halmozott fel a gyermek,vagy oly későn kapunk értesitést,hogy segíteni nehezen vagy egyáltalán nem tudunk neki,családjának vagy az iskolának.Pedig elkerülhető lenne a tömeges osztályismétlések,szabélysértési bírságok,családi pótlékok felfüggesztése és a családoknak ezek mind  nem kevés kellemetlenségekkel járnak .

Egy közoktatási törvény passzusa éppen azt irányozza elő,hogy a gyermek annak a tanév végéig,míg betölti  a 18éves kort,addig iskolába járjon,(ezidő allatt szakmát szerezzen,nyelveket tanuljon a tanuló)ezt támasztja alá a gyermekvédelmi törvény jelzőrendszerének müködése is,hogy ez időszakban intenzíbb legyen a figyelés.

De kik felelnek azért mert a gyerek nem jár iskolába és képzettsége hiányában nem fog tudni elhelyezkedni(s jővőképe se lesz)?

A témáról többet  a médiába: http://tv2.hu/naplo/video/nem-kifizetodo-a-logas

Bemutatkozik a Támogató Szolgálatunk

2009.10.15. 11:14 :: Kuckó

Intézményünk, a Kuckó Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat, 2007. november. 02.-tól működteti a támogató Szolgálatot, amely 3 feladatot lát el.

• Személyi szállítást,- csoportosan Mercedes Vitó 9 személyes gépkocsival, valamint az --egyéni szállításokat Opel Corsa személyautóval oldjuk meg.
  • Személyi segítésben és a szállítások során is 2 szociális szakember tud segítséget nyújtani, amely lehet, hivatalos ügyek intézése, a hivatalokba való kísérés,  ügyintézés, ellátások igénylése, stb
  • Tanácsadás

Személyi szállítás:

Célja: a közszolgáltatásokhoz, valamint az egészségügyi, szociális, kulturális és egyéb szolgáltatásokhoz való hozzáférés.

• Polgármesteri hivatalba, gyámhivatalba, munkaügyi központba, bíróságra, hatóságokhoz, rendvédelmi szervekhez……….
  • Háziorvoshoz, munkaképességcsökkenést véleményező és felülvizsgáló szakorvosi bizottsághoz, kórházba, gyógytornára, fizikoterápiára, nappali ellátást nyújtó intézménybe (idősek klubjába)
  • Oktatási intézményekbe, Múzeumba, könyvtárba, kulturális, sport és szabadidős rendezvényekre, érdekképviseleti szervekhez, fodrászhoz, postára, bankba, bevásárlóközpontba, szakboltokba, igény szerinti pl. rokon,-barátlátogatás.

A szolgáltatást, azok a veleszületett, vagy szerzett fogyatékossággal élő emberek, akik a négy település valamelyikén élnek vehetik igénybe.( Lábatlan, Nyergesújfalu, Süttő, Bajót.)

A szolgáltatás kérhető személyesen, ill. telefonon. Szállító szolgáltatás esetén, az igény bejelentése legalább a szállítás napját megelőző egy nappal szükséges.

Lehetőség van eseti, alkalmankénti, illetve rendszeres szállítás igénylésére is.

Térítési díj:

A szolgáltatásért, térítési díjat kell fizetni. A térítési díj kiszámolásának a menetlevélen feltüntetett és a szállított személy, illetve annak törvényes képviselője által igazolt kilométer.

A kilométer díj: 50 Ft./km. Szociálisan rászorult személyek esetében.

A szolgáltatás igénybevételekor szociálisan rászorultnak tekintjük a fogyatékossági támogatásban, vakok személyi járadékában, illetve a magasabb összegű családi pótlékban részesülő felnőtteket és gyermekeket. A felsorolt ellátásokban részesülő ügyfelek esetében a térítési díj nem haladhatja meg a közös háztartásban élők egy főre jutó jövedelmének gyermekek esetében a 20%-át, felnőttek esetében pedig a 30%-át.

A szállító szolgálatot bárki igénybe veheti magánemberként is, de ebben az esetben a teljes térítési díj megfizetése az irányadó, melynek összege, 60 Ft /km.

A személyi segítés térítésmentes.

Lábatlan,2009.

Csillag Erika

Intézményvezető

Duna mobil volt esztergom -kertvárosban

2009.07.28. 12:51 :: Kuckó

Kertvárosba érkezett a Duna-mobil program

2009. július 26. 12:56 kemma.hu
Esztergom | Tanácsokkal, játékokkal várják a gyerekeket csütörtökön.
Az Esztergom-Nyergesújfalu Többcélú Kistérségi Társulás anyagi támogatásával, az Esztergom és Térsége Közbiztonságáért Alapítvány szervezésében a Duna-mobi elnevezésű programsorozat harmadik állomása Esztergom lesz. Csütörtökön reggel kilenctől vetélkedőkkel, játékokkal, hasznos tanácsokkal várják a gyerekeket a kertvárosi Féja Géza Művelődési Háznál.

Duna-mobil 2009 lábatlani állomás összefoglaló

2009.07.22. 12:58 :: Kuckó

Lábatlan | Vidám napot tölthettek el a vakációzó gyerekek és ráérő szüleik csütörtökön a Gerenday-arborétum árnyas fái alatt.

A sportos napon a bátrabbak természetesen kimerészkedtek az aszfaltra is, például, hogy KRESZ-versenyen kerékpározzanak, kosárlabdázzanak. Időben megérkezett a csocsó, majd a pingpongasztal, a drog ártalmaival foglalkozó totószelvények több tucatja is.

Az esemény házigazdája Az Esztergom-Nyergesújfalu Többcélú Kistérségi Társulás anyagi támogatásával az Esztergom és Térsége Közbiztonságáért Alapítvány, a mikrotérségi feladatokat ellátó Kuckó Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat és a Magyar Máltai Szeretszolgálat esztergomi szervezete volt. Közreműködőként segítette a nap sikerét az ÁNTSZ dorogi szervezete és a lábatlani polgárőrök csapata.

A kavalkád egyik legjobb pillanatait az ebéd jelentette. A gulyást az ötgyermekes családanya, Teiter Jánosné ízesítette fínomra. A palacsintákat az ügyesebbek maguk süthették meg. A nap a kistérségi társulás Duna-mobil elnevezésű programjának első eseménye volt. Folytatás július 23-án Bajóton, aztán 30-án Esztergomban, a kertvárosi Féja Géza Művelődési előtti területen.

Fenyvesi Károly

Forrás: www.kemma.hu

Játékok gyüjtése

2009.02.05. 12:41 :: Kuckó

A Kuckó Gyermekjóléti és Családsegitő Szolgálat munkatársai várják  a már nem használt,de más gyerekek számára hasznos játékokat.

A játékokat várjuk a Szolgálat lábatlani és nyergesújfalui irodájában(Lábatlan Zalka M.ltp 5. és Nyergesújfalu Óvoda u.1.)  hétfőtől-péntekig 8-16óra között .

Kuckó Gyermekjóléti és Családsegitő Szolgálat elérhetőségei:

2 komment

Táborozás Miskolctapolcán 2008.

2008.08.04. 15:18 :: Kuckó

Az elmúlt év hagyományait követve a Kuckó Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat idén nyáron is ingyenes táborozást szervezett 21 fő (6-12 év közötti) gyermeknek Lábatlan, Nyergesújfalu, Süttő és Bajót településekről.

Július 14-21-ig Miskolctapolcán nyaraltunk a Szent Erzsébet Karitas Központ segítségével, akik térítésmentesen biztosították számunkra az utazást és a szállást. Támogatóink hozzájárulásából pedig tartalmas szórakozást tudtunk biztosítani a gyermekeknek.

A hét folyamán megnéztük a Diósgyőri várat, ellátogattunk a miskolci Vadasparkba, a bátrabbak kipróbálhatták ügyességüket a Kalandtúraparkban, míg a kisebbek vízibicikliztek  a közeli tóban. Talán a legnagyobb élményt a Barlangfürdő jelentette, ahol több órán keresztül felhőtlenül fürdőzhettünk. Az erdei kisvasúttal ellátogattunk Lillafüredre, valamint többször játszottunk Miskolctapolca legszínvonalasabb játszóterén. A délelőttöket közös játékkal , gyöngyfűzéssel töltöttük.

Szeretnénk köszönetet mondani a tábort szervező családgondozók és gyerekek nevében a Karitas Központnak, Holcim Hungária ZRT-nek, Lábatlan Nagyközség Közösségi Céljaiért alapítvány kuratóriumának, Lábatlan Város Önkormányzatának, Nyergesújfalu Város Önkormányzatának, Süttő Község Önkormányzatának és Bajót Község Önkormányzatának, hogy támogatásaikkal felejthetetlen nyári élményt szerezhettünk a gyermekek számára.

Csillag Erika

intézményvezető

Kuckó Gyermekjóléti Süttőn

2008.08.04. 14:41 :: Kuckó

A Kuckó és Gyermekjóléti Szolgálat családgondozói ügyfélfogadást tartanak Süttön (Közösségi Házban,Könyvtárban) a kővetkező időben:

>Családsegitő szolgáltatás:Kecskésné Szabó Zsuzsanna minden hónap első szerdáján 8-16óráig

>Gyermekjóléti szolgáltatás:László András Ernő  minden kedden 12-15óráig

Tel.:(33)-461-091

(30)-694-6272

Gyermeknap Lábatlanon 2008-ban

2008.08.04. 14:34 :: Kuckó

Május utolsó vasárnapján mindig a gyerekek kapják a főszerepet. Idén Lábatlanon a Gerenday- kertben hagyományosan megrendezésre került a gyermeknap. A rendezőség a lábatlani Művelődési Ház munkatársai voltak, de a rendezvény színesítésébe és sikerébe a Természetbarát Egyesület és a mi részvételünk is hozzájárult. Délellőtt vetélkedőn vettek részt a gyerekek. A sport és az ügyességi feladatokat kiválóan oldották meg  és  a szereplésért  csokoládé és ajándékcsomag jutalomban részesültek. A vetélkedő mellett ugrálóvár, gyermekvasút is várta az érdeklődőket. Délután kareokee - show zajlott, ahol a gyerekek bemutatták éneklési tehetségüket. Nagyon tetszett nekik a szereplés. A napot a Holló-együttes gyermek műsora zárta.