HTML

Kuckó Gyermekjóléti és Családsegitő Szolgálat

Kuckó Gyermekjóléti és Családsegitő Szolgálat hírei ,program aktualitása.

Friss topikok

Linkblog

Táborozás Miskolctapolcán 2008.

2008.08.04. 15:18 :: Kuckó

Az elmúlt év hagyományait követve a Kuckó Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat idén nyáron is ingyenes táborozást szervezett 21 fő (6-12 év közötti) gyermeknek Lábatlan, Nyergesújfalu, Süttő és Bajót településekről.

Július 14-21-ig Miskolctapolcán nyaraltunk a Szent Erzsébet Karitas Központ segítségével, akik térítésmentesen biztosították számunkra az utazást és a szállást. Támogatóink hozzájárulásából pedig tartalmas szórakozást tudtunk biztosítani a gyermekeknek.

A hét folyamán megnéztük a Diósgyőri várat, ellátogattunk a miskolci Vadasparkba, a bátrabbak kipróbálhatták ügyességüket a Kalandtúraparkban, míg a kisebbek vízibicikliztek  a közeli tóban. Talán a legnagyobb élményt a Barlangfürdő jelentette, ahol több órán keresztül felhőtlenül fürdőzhettünk. Az erdei kisvasúttal ellátogattunk Lillafüredre, valamint többször játszottunk Miskolctapolca legszínvonalasabb játszóterén. A délelőttöket közös játékkal , gyöngyfűzéssel töltöttük.

Szeretnénk köszönetet mondani a tábort szervező családgondozók és gyerekek nevében a Karitas Központnak, Holcim Hungária ZRT-nek, Lábatlan Nagyközség Közösségi Céljaiért alapítvány kuratóriumának, Lábatlan Város Önkormányzatának, Nyergesújfalu Város Önkormányzatának, Süttő Község Önkormányzatának és Bajót Község Önkormányzatának, hogy támogatásaikkal felejthetetlen nyári élményt szerezhettünk a gyermekek számára.

Csillag Erika

intézményvezető

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.