HTML

Kuckó Gyermekjóléti és Családsegitő Szolgálat

Kuckó Gyermekjóléti és Családsegitő Szolgálat hírei ,program aktualitása.

Friss topikok

Linkblog

Kamasz tábor Búbánatban 2010.

2010.09.14. 09:47 :: Kuckó

Kamasz tábor Búbánatban!

Az elmúlt évekhez hasonlóan, a Kuckó Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat 2010. július. 19 – és 23.-a között, az Esztergom – Búbánatvölgy Vadregény Panziójában táboroztatott 14 kamasz korú gyermeket.  A nyaralás költségeit Esztergom Város Önkormányzata és a Vadregény Panzió által kiírt pályázat megnyerésével tudtuk csökkenteni. A pályázat a szállás és a reggeli költségeit fedezte, valamint további helyi kedvezményben ( belépő jegyek a Vízügyi Múzeumba) is részesülhettünk. A négy település Lábatlan, Süttő, Nyergesújfalu és Bajót önkormányzatai is hozzájárultak a költségeinkhez. Szabadidős és szakmai programjainkat a Forest– Papír KFT és Nyergesújfalu Város Képviselői, a képviselői alapjukból támogatják. A kapott hozzájárulásokból pedig tartalmas és izgalmas programokat tudtunk szervezni a gyerekeknek.  Programjaink a táborozás alatt, sétahajózás a Dunán, a tábor helyszínén egész napos drog prevenciós program a kamaszok számára, az Egészséges Lélek, Egészséges Élet Alapítvány szakembereivel. Ellátogattunk az esztergomi élményfürdőbe és az esztergomi Duna Múzeumba. Közös lecsófőzés bográcsban esténként pedig szalonnasütés volt a sláger kaja.

Így számolt be egy táborozó!

„ Nagyon Jól éreztem magam. Az első nap hajókázni mentünk, és mindent megnéztünk Esztergomban. Este tábortüzet raktunk és szalonnát sütöttünk. Második nap Drog prevenciós előadáson vettünk részt, ahol filmet néztünk, játszottunk, beszélgettünk. A harmadik nap volt a legjobb, mert strandra mentünk, nekem ez tetszett a legjobban. A strand után elmentük egy étterembe vacsorázni, utána sétáltunk. Az utolsó nap a Vízügyi Múzeumban voltunk és fagyiztunk is. „

Köszönjük mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.