HTML

Kuckó Gyermekjóléti és Családsegitő Szolgálat

Kuckó Gyermekjóléti és Családsegitő Szolgálat hírei ,program aktualitása.

Friss topikok

Linkblog

Kuckó Nyár 2010.

2010.09.15. 15:55 :: Kuckó

Gyermekprogramok:

A nyár - a szabadság, a szórakozás, a nyaralás időszaka. Így vannak ezzel a gyermekek és fiatalok is. Nem kell iskolába járni, nem kell tanulni! A családok és gyermekek, fiatalok nagy része nem jut el nyaralni, kikapcsolódni. Gyermekjóléti szolgálatunk, idén nyáron is számos programmal készült a gyermekek és fiatalok részére. Kicsik és nagyok egyaránt megtalálhatják a számukra érdekes elfoglaltságot.

Kéthetente a kisebb lurkókat várja a Játszó- Kuckó. Igyekszünk kreatív programokkal lekötni az ide látogató gyerekeket. Üveget festünk, szabadtéri játékokat játszunk, csipeszbábokat és zsenília figurákat készítünk, de társasozni, barkóbázni vagy akár más ügyességi játékokra is vevők vagyunk a gyermekek ötletei alapján. „A mesefilm nézés pattogatott kukoricával” fantasztikus retro hangulatot teremtett a régi mozizás emlékére.

Több alkalommal részt vettünk városi és kistérségi rendezvényeken. Sport Gála Esztergomban, Családi Sportnap Nyergesújfalun, Városi Gyermeknap Lábatlanon. Az élelmiszerbank Egyesület pályázati kiírására pályázva sok – sok görög joghurtot, édességet tudtunk adni a gyermeknapon résztvevő gyermekeknek.

2010. június. 17.-től kéthetente a 15-17 éves korosztály számára szabad képzőművészeti foglalkozásunkat szerveztünk az Egészséges Élet Egészséges Lélek Alapítvány pszichológusaival, amely segíti a fiatalokat önismeretük és személyiségük fejlődésében. A csoportfoglalkozások nyitottak, szívesen várjuk az érdeklődő fiatalokat.

Július. 20.-án 14 kamasz korú fiatallal indulunk négy napra, a Búbánatvölgy Vadregény Panzióba táborozni.

A gyerkőcök Süttő, Lábatlan, Nyergesújfalu és Bajót településekről érkeznek.

Az általunk szervezett foglalkozások egyszerre lesznek szórakoztatóak, érdekesek és hasznosak. A táborozást merész programok tarkítják. Ellátogatunk az esztergomi élményfürdőbe, Duna- Múzeumba majd részt veszünk egy sétahajókázáson is. Nem lesz hiány a kajában sem, hisz főző tudományunkat közös bográcsozásban mérjük össze.

Egy egész napot kitöltő drog prevenciós, foglalkozás után reméljük sok hasznos ismeretekkel térnek haza a fiatalok.

Augusztus. 9.-én ismételten 1 hetes tábort szerveztünk Miskolctapolcára, amely már szinte hagyománnyá vált az évek során. Ebben az évben fogyatékkal élő gyermekek, szüleik és testvéreik tölthetik el ezt az egy hetet Miskolctapolcán az Esztergom-Budapesti Főegyházmegye Szent Erzsébet Karitász Központjának támogatásával (szállás és utazás).  A nyaralás alatt a programok szervezésénél figyelembe vettük a gyermekek speciális szükségleteit és azt, hogy a családok többségének még sohasem volt lehetősége nyaralni. A programok között a barlangfürdő, vadasparki séta, a Diósgyőri Vár megtekintése és Lillafüredi városnézés a kisvasútról.

Programjaink költségeit különböző forrásokból biztosítjuk.

A Forest-Papír KFT, magánszemély támogatása, Nyergesújfalu Város Képviselőinak támogatása, és a társulásban résztvevő önkormányzatok támogatásai (Süttő, Bajót)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.